عاشقانه

دلم تنگ است امشب بهر زاری / به روی موج گریه تک سواری

 

صفای گریه ای در خلوتم را / نمیبخشم به سال خنده داری . . .

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

دلبرم اندر خیالم خودنمایی میکند / در فراقش این دل من بینوایی میکند

 

او برفت و پشت پا زد بر دل و دنیای من / کار دل را ببین که بهرش بیقراری میکند

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

تو دوری از برم ، دل در برم نیست / هوای دگری اندر سرم نیست

 

به جان دلبرم کز هر دو عالم / تمنایی دگر اندر سرم نیست . . .

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

دوباره نامه ات را باد آورد / دو خط باران دو خط گریه کمی درد

 

جواب ساده ای میخواست اما / تمام دفترم را خط خطی کزد

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

دلت آب ترین دریاست یارم / نگاهت وسعت دنیاست یارم

 

تو حتی موقع لبخند هایت / غمی در چهره ات پیداست یارم . . .

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

بلندی شب یلدای من باش / طلوع روشن فردای من باش

 

ولی فردا خدا داند کجاییم / همین حالا همین حالای من باش . . .

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

تو دنیایی که جای آرزو هاست / کسی جز تو منو عاشق نمیخواست

 

بیا تا تکیه گاه من تو باشی / دلم مثل خودت تنهای تنهاست . . .

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

گاه گاهی به یادت غزلی میخوانم / تا نگویی که دلم غافل از آن عهد و وفاست

 

خوب رویان همه گر با دل من خوب شوند / خوب من ، با همه خوبان حساب تو جداست

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

ای غصه مرا دار زدی خسته نباشی / آتش به شب تار زدی خسته نباشی

 

ای غصه دمت گرم که در لحظه شادی / با رگ رگ من تار زدی خسته نباشی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:عاشقانه,اس ام اس عاشقانه,پیام, | 21:53 | نویسنده : فرهود بردبار |