عاشقانه

دوستش دارم بزرگیش را،سکوتش را،عظمتش را ،ابهتش را

تنهاییش را،حکمتش را،صبرش را،و بودنش عادتیست مثل نفس کشیدن

خدا را میگویم...

***********

اینکه باید فراموشت میکردم را فراموش کردم

تو تکراری ترین حضور رو زگار منیعجیب به بودن تو

از سوی فاصله ها خو گرفته ام...

***********

جواب سلامم را هم نمی هد

دلمم تنگ همان کسی ست که وقتیاز کنارش میگذرم

دیگر به من نگاه نمیکند دلم تنگ است... تنگ

نمیدانم دیگر چور باید میبودم که نبودم

***********

این روزا خیلی تنهام خیلی داغونم کسی هست که مثل من دلش

نه برای کسی،نه برای عشقی،نه برای جایی،نه برای چیزی

بلکه دلش برای خودش تنگ شده باشد

برای خود خودش...

***********

سکوت...

و دیگر هیچ این بزرگترین اعتراض دل من است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:عاشقانه,اس ام اس عاشقانه,پیام, | 14:43 | نویسنده : |