اس ام اس طنز . جک

 

ﺍﻭﻟﻴﻦ ﻛﺎﺭﻯ ﻛﻪ ﺗﻮ ﺑﭽﮕﻰ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺧﻮﺩﻡ ﻳﺎﺩ ﺑﮕﻴﺮﻡ ؛ ﻧﺎﺧﻦ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺑﻮﺩ !
ﭼﻮﻥ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺑﻨﺪ ﺍﻭﻝ ﺍﻧﮕﺸﺘﻢ ﺟﺰﺀ ﻧﺎﺧﻦ ﺣﺴﺎﺏ ﻣﻰ ﻛﺮﺩ

line استاتوس های جدید خنده دار تیر ماه 92

 

واسه فلش در میذارن که آدم گمش کنه !
وگرنه چه خاصیتی داره !؟

line استاتوس های جدید خنده دار تیر ماه 92

یکی از فامیلامون اسم بچشو گذاشته سپنتا
هر موقع مادرش صداش میزنه میگم ۱۵ تا

line استاتوس های جدید خنده دار تیر ماه 92

یه جور گشنگی هم هست که فقط بعد مسواک میاد سراغ آدم !

line استاتوس های جدید خنده دار تیر ماه 92

 

دختر : شغلت چیه عزیزم ؟
پسر : خوانندگی !
دختر : وای خدای من چقدر رمانتیک ، چی میخونی حالا ؟
پسر : صفحه نیازمندی روزنامه کثیر الانتشار

 

line استاتوس های جدید خنده دار تیر ماه 92

عاقا من نمیدونم چه حکمتیه هروقت که من گشنمه فرق یخچالمون با کمد ، فقط چراغ توشه ! حالا کافیه من مریض بشم اشتهام کور بشه ، از تخم طوطی آمازونی بگیر تا شتر بریون در این گنجیده میشه ؛ ماه رمضون که دیگه هیچی اصن واویلاست … یخچاله ما داریم ؟

line استاتوس های جدید خنده دار تیر ماه 92

امشب سر به موضوع الکی که حق با من بود با بابام حرفم شد !
بابام هم میخواست معذرت خواهی کنه !
هم غرورش نمیذاشت !
طی یه حرکت انقلابی رفت کولر و روشن کرد !

line استاتوس های جدید خنده دار تیر ماه 92

 

دیروز پنل ماشین ما رو دزدین ساعت ۱۲ همون شب رفتم میدون شوش پنل خودمو ۵۰ هزار تومن خریدم اومدم گذاشتیم سر جاش

line استاتوس های جدید خنده دار تیر ماه 92

تجربه بهم ثابت کرده که از یه سنی به بعد دیگه نباید در پیشگاه والدین گرامی از افعال پرسشی استفاده کرد !
برای مثال :
میشه من امشب با دوستام برم بیرون ؟ ( شکل غلط )
من رفتم بیرون ! ( شکل صحیح )

line استاتوس های جدید خنده دار تیر ماه 92

برنامه امشبم اینه که نصفه شب برم یه لگد بزنم به درختای جلو پنجره !
این گنجیشکا بدخواب شن ، صب خواب بمونن !
مام یکم بیشتر بخوابیم

line استاتوس های جدید خنده دار تیر ماه 92
لامصب هروقت میری رستوران سفارشت رو انتخاب کردی باید ۲ ساعت صبر کنی تا گارسون بیاد !
کافیه ندونی چی میخوای سفارش بدی ، همون ثانیه اول پیداش میشه

line استاتوس های جدید خنده دار تیر ماه 92

 

آقا اینایی که میگن مثل سگ دروغ میگه ، آخه مگه سگ دروغ میگه ؟ اصلا مگه سگ حرف هم میزنه ؟

line استاتوس های جدید خنده دار تیر ماه 92

خیلی جالبه !
مانیتورمو تمیز کردم !
انگارهمتون رفتید حموم !

line استاتوس های جدید خنده دار تیر ماه 92

 

رفیقم میخواد بره حج
بهش میگم سوغاتی برامون چی میاری ؟
میگه اگه جریان ول کردن مغازه ها موقع نماز واقعیت داشته باشه
واسه همه تون همه چی میارم !

line استاتوس های جدید خنده دار تیر ماه 92

دختر : بیــــــــــــــــــــــــا دوری کنیم از هم . . .
پسر : نمیتونم . . .
دختر : چرا آخه ؟
پسر : دلم تنگ میشه بیش از حد ، دلم تنگ میشه بیش از حد . . .

line استاتوس های جدید خنده دار تیر ماه 92

از وقتی رفتی شارژا رو خوراکی میخرم میخورم !
و زمانایی که باهات صحبت میکردم رو میشنم سریال میبینم!
یه حالی میده که نگو !
همش که نبایدآدم افسرده شد

line استاتوس های جدید خنده دار تیر ماه 92

 

کتلت هدفش این بوده که کباب کوبیده بشه ولی مشکلات زندگی مانع پیشرفت بیشترش شده !

line استاتوس های جدید خنده دار تیر ماه 92

دنبال نیمه گمشدتون نگردید !
بعضی هام مثل ما لنگه به لنگه آفریده شدن !

line استاتوس های جدید خنده دار تیر ماه 92

یه مزه هایی هم هست که از بچگی زیر دندونِ همه مونده . . .
مثل ته مداد سیاه سوسمار نشان . . .
قبول دارید؟

نظرات شما عزیزان:

sheyda
ساعت15:38---13 مرداد 1392
مرسی مطالبت باحالن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 12 مرداد 1392برچسب:طنز,جک, | 10:43 | نویسنده : فرهود بردبار |