طنز جدید

 

 

 

 ماشین جدید خریده بودم رفتم خونه بعد از اینکه ماشین رو گذاشتم توی حیاط ، موقع بستن در حیاط سرم خورد به جعبه پست و شکست و کلی خون اومد.

بابام گفت خدا رو شکر خونریزی هم شد دیگه لازم نیست گوسفند بکشیم.
من :(
مامانم:(
بابام :)))


اینقد بدم میاد از این ادما
میان یواش با ناخن کمر آدم و میخارونن
تا بهشون میگی سفت تر ول میکنن میرن :|
درد بگیری الدنگ بدتر خارش میگیره خب



دوستی برام اس ام اس زده پرسیده :میدونی بهترین یونجه مال کجاست ؟
 براشت نوشتم : نه نمیدونم .......برام نوشته مشکلی نیست از یه گاو دیگه میپرسم ...:| ..؟!!!!!
یعنی یه همچین دوستان جان بر کفی داریم ما ....


بابام نگاهِ حداکثری داره به مقوله اینترنت. در این حد که ممکنه بگه بزن تو اینترنت ببین دایی اینا خونه هستن یا نه

داف آن است که خود ببوید...نه آنکه 
Make Up بگوید:|



یه دقیقه حرف نزن میخوام لبای قشنگت رو ببینم ...

بهترین راه برای ساکت کردن دوس دخترت :))


پشه ی بیشعور
حداقل می‌خوای نیش بزنی یه جایی رو نیش بزن که ما بتونیم بخارونیم!!
آخه بین دو تا انگشت کوچیکای پا، جای نیش زدنه؟
! اصن اونجا خونی داره که میری نیش میزنی؟!!!


شــــوخ طبعـــی یکی از ویژگی های مردان جـــذّابه...
امّا به یاد داشته باشید که هرگــــز دختری رو پیدا نمیکنید که بیخیال تام کروز بــشـــه و بره سـُراغ مـــستر بیــــــن !!! :|



یه بار رفته بودم درمانگاه آمپول بزنم،
یه دختره اومد آمپولمو بزنه،معلوم بود خیلی تازه کاره!
همینجوری که سرنگو گرفته بود توی دستش،لرزون لرزون اومد سمت من و گفت:
"بسم الله الرحمن الرحیــــم"
منم که کپ کرده بودم از ترسم گفتم:
"اشهد ان لا اله الا الله"!
هیچی دیگه...
انقدر خندید که نتونست آمپولو بزنه وخدارو شکر یکی دیگه اومد زد ..!

مردها مهربانند و زنها خود خواه!
دلیلش هم اینه که خیلی از زنها حاضر نیستند به مردی که نمیشناسند کمک کنند
ولی مردها حاضرند حتی واسه زنهای غریبه هم بمیرن!!!
چقدر این مردها آقان...


اونقدرکه ذرت مکزیکی تو ایران اشتغال ایجاد کرده تو مکزیک ایجاد نکرده...

آخرین خبر از جهنم :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

شیر آب دستشویی ها جفتش داغه !


هیچ لذتی بالاتر از این نیست که
.
.
.
... .
... .
.
.
دوتا تیکه از سرعت گیر کنده شده باشه
و آدم بتونه 2تا چرخش ماشینشو از اونجا رد کنه!!!


ایرانی ها تو کافی شاپ مثل یک فرانسوی قهوه می خورند، مثل یک انگلیسی آهنگ گوش می دهند، مثل یک آلمانی فکر می کنند و مثل یک ایرانی لم می دهند! ما اینیم!

یه سوال:
عرب‌ها می‌خوان به هم تیکه بندازن بگن خرس گنده میگن دب اکبر!؟




همه حرووف الفبای انگلیسی رو اینطوری یاد گرفتن یا فقط من اینطوری ام؟
A B C D E F G H I J K elemeno P Q R S T U V W X Y Z



یه سوالی هست مدت هاست ذهن ِ منو مشغول کرده ..
من میخوام ببینم اونی که داشت زبان فارسی رو اختراع میکرد
اون روز اول …
چی شدکه تصمیم گرفت
 قورباغه ق اولش«ق» باشه غ دومش«غ» ؟؟؟

بچه که بودم شناسنامه داداشم گم شد.
الان دوازده سال میگذره
ولی هیچکس نمیدونه.
که شناسنامش و گرو گذاشتم تو کلوپ سر کوچه و یه سگا گرفتم :))))))


مخترع اين ضرب‌المثل «تا نباشد چيزكى مردم نگويند چيزها» رو اگه گيرش بيارم به دو قسمت نامساوى تقسيمش می‌كنم 
همينا هستن كه حرف مفت زدن رو رواج میدن


در بهشت رودهایی از سس مایونز روان است تامومنان برگهای درخت کالباس را کنده و آغشته به سس نمایند و دو لپی بخورند...
باشد که حال کنید!


۱۰ ۲۰ سه پونزده 
هزار و شصت و شونزده
هرکی می گه 
۱۶ نیست!!!!
نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:طنز,جملان طنز,جک,لطیفه,جدید, | 21:39 | نویسنده : فرهود بردبار |