اس ام اس طنز

 

 

ایرانسل در آینده ای نزدیک:
مشترک گرامی!
دیشب اومدم سر کوچتون، در خونتون، خونه نبودی
راستشو بگو با همراه اول کجا رفته بودی؟!

 

 

اس ام اس خنده دار

دو روز پیش یکی از بچه محلامون اومد باشگاه بدنسازی ثبت نام کرد ... ولی من اونروز باشگاه نرفته نبودم.
بعد دیروز رفتم باشگاه، اونجا دیدمش، میگه: اِ هادی تو ام باشگاه ما میای!!!
من: :|
مرحوم آرنولد: :|
کنفدراسیون فیفا! :|
سازمان جهانی غذا-فائو :|

 




یکی از حقیقت های جهان: هرچقدر به دیگران کمک کنی چند برابرش از جایی که فکرشو نمیکنی بهت کمک میشه. میگی نه؟ شماره حساب منو یادداشت کن

 

 

جملات طنز و خنده دار

مهم نيست كه دلت دريا باشه يا بركه، مهم اينكه كه نذاري كسي توش جيش كنه

 

 




یارو میره یخ بخره پول کم میاره به یخ دست میزنه میگه از این سردتر نداری!؟


 

 



یه روز..........هه هه هه
یه روز........هه هه هه هه
یه روز حیف نون.....هه هه هه هه هه
ببخش الان خنده ام میگیره بعدا برات تعریف میکنم






 به سراغ من اگر می‌آئید...بیائید، ولی دیگه برا شام نمونین تو رو خدا

 

 




برو پایین دعواست
.
.
.
.
.
دیر رسیدی 110 بردشون


 

 



اگر مایلید با یک انسان ابله ازدواج کنید موارد زیر را به خاطر بسپارید:
.
.
.
.
.
مگه مایلی؟

 





یارو نوار ویدیو میبره تو تاکسی میگه: داداش اینو بزار تو ضبط، بخونه حال کنیم، راننده میگه: آخه نادون نوار کامیونو آوردی بزارم تو ضبط تاکسی

 

 



معتاده پیغامگیر میخره رو پیغامگیر میزاره: هشتم.................ولی خشتم

 

 




فقط یه ایروونی میتونه یه جمله با ۲۰ فعل بسازه:
داشتم می رفتم برم دیدم گرفت نشست گفتم بذار بپرسم بیبینم میاد نیمیاد دیدم میگه نمیخوام بیام بذار برم بگیرم بخوابم

 

 

 

خانوومااا شارژ ایرانسل میگیرم براتون پارک دوبـــــــل میکنم
شارژ و شمارتونو برام بزارین
پیغامای الکی رو نیمخونم
اعتماد باید دوطرفه باشه!!
اگه بخواین وب پارک دوبلمم بهتون میدم!! :دی



 

 

اس ام اس و پیامک خنده دار

اعتراف میکنم وقتی بچه بودم فکر میکردم روی ماشین چادر میکشن که آقا دزده نبینتش

 

 




شما آقایونی که ادعای پارک دوبل دارید
تا حالا چند بار فسنجون پختین؟! هان؟


 

 


تو عروسی رو حیف نون برف شادی می ریزن سرما می خوره


 

 



موبایل مشکی من از غم نیست / اس ام اس های ارسالی من کم نیست / من واسه خودم یه قانونی دارم / هرکی اس ام اس های منو جواب نده آدم نیست!

 

 





شانس ، زنگ در بقیه رو میزنه با کله میره تو
به ما که میرسه زنگ میزنه فرار میکنه!

 

 




داییم تو اصفهان چراغ قرمز رو رد کرده بود افسره نگهش داشته بود جریمش کنه
داییمم واسه جریمه ندادن گفته بود ما اینجا غریبیم
افسره هم قاطی کرده بود که مرد مومن مگه شما تو شهرتون چراغ قرمز ندارید چه ربطی به غریب بودن داره و جریمش کرده بود


 

 

 

اس ام اس های خنده دار و جوک باحال

شباهت زندگی من و اینشتین در اینه که هر دو بچگیهامون خنگ بودیم ولی خب از وسطهای بیوگرافیمون به بعد یه کم متفاوت میشه...

 

 



حیف نون با کلید گوشش رو تمییز می کنه گردنش قفل می شه








پدر بزرگم خیاطه یه روز تعریف میکرد که یه گدا اومد مغازه منم گفتم پول ندارم اونم گفت پس شلوار بده
:ندارم
:پس کت بده
:ندارم
میگه یه نگاهی بهم کرد گفت پس مغازه رو ببند با هم بریم گدایی


 

 



چرا همش از پارك دوبل خانما مينويسين؟!
بابا خانمم دپرس شده!!
اينا نميتونن ماشينو پشت يه ماشين ديگه كه تنهاست، درست پارک كنن!
اونوقت شما ميگين پارک دوبل؟!
چه پر توقعين شما!







دیشب تا ساعت پنج پای کامپیوتر بودم
صبح پا شدم دیدم چشام شده کاسه خون
به لبم داغ جنون به کنارم تو بمون ! نرو با دیگری!







تصویری از یک زن ایده آل
.
.
.
error 404 page not found


 

 


هر وقت از تنهایی لذت نمی برین ازدواج کنید اون وقت حتما از تنهایی لذت می برین

 

 


جملات و مطالب خنده دار

خیلی از خواننده ها رو باید بهشون پول داد ک آهنگ جدید ندن بیرون
یعنی حق السکوت!

 

 



از خر و پف های بابام فیلم گرفتم بردم نشونش دادم که باورش بشه میگه فتوشاپه!


 

 



 امروز روز خوش تیپ ترین دوسته ، تو هم مثل من این اس ام اس رو واسه کسی بفرست که مطمئنی کسی بهش تبریک نمیگه!

 

 




نمی دونم چرا هر وقت من کلید موفقیت رو پیدا می کنم یه نفر قفل رو عوض کرده



 

 



یه نفر داشته توی دریا غرق میشده، بلند بلند داد میزده: کمک، من شنا بلد نیستم!
حیف نون داشته رد میشده میگه: حالا منم تنیس بلد نیستم، باید داد بزنم؟!


 

 



گواهی نامه گرفتن عمه ام حدود یک سال و نیم طول کشید ؛ قبول که شد افسره از عمه م خوشحال تر بود!!!

 

 




همه سیگاری ها؛ یه نفر رو میشناسن که روزی دو پاکت سیگار میکشه؛ الانم ۸۰ سالشه


 

 


هیچوقت از یه زن سنش رو نپرسید ... از یه مرد حقوقش رو ... و در این دوره از یه دانشجو معدلش رو ...
خیلی درد آوره...


 

 



اتاق مرتب مال آدماییه که حافظشون ضعیفه هی یادشون میره که چی رو کجا گذاشتن !
ولی ما که حافظمون قویه نباید وقتمونو روی اینجور کارای بیهوده (مرتب کردن اتاق) تلف کنیم

 

 





دین و ایمون که ندارن، میترسم لوازم آرایشی خانما رو هم تحریم کنن،
اونقت فک کنین چه کابوسی هر روز جلو چشامونه!!!

 

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:, | 14:25 | نویسنده : فرهود بردبار |