اس ام اس عاشقانه
نفس بده که برایت نفس نفس بزنم...



نفس به جز تو نخواهم برای کس بزنم...



مرا اسیر خودت کرده ای دعایی کن...



که آخرین نفسم در این قفس بزنم...




.



کاش میشد قصه رفتن را وقت گفتن بی صدا تغییر داد...



کاش میشد سرنوشت خویش را خود نوشت و بر کف تقدیر داد...



.



خدایا، آنکه در تنهاترین تنهاییم، تنهای تنهایم گذاشت....



خواهشی دارم...



تو در تنهاترین تنهاییش تنهای تنهایش نذار...




.


یه گونی عشق تقدیم تو باد....



عشقش واسه خودت، گونیش هم واسه نون خشکاتون...




ღ♥ღ


بیادتم....



حتی اگر قرار باشد شبی بی چراغ در حسرت یافتنت تمام کوچه ها را قدم بزنم...




.

ضربان قلبم رو روی خنده های تو تنظیم کردم...



بخندی تا زنده بمونما...




.


وقتی تو نیستی همه نیستن...



نه که نیستن!



هستن!



ولی مثل تو نیستن!




.


گاه سکوت معجزه میکند...



و تو می آموزی که همیشه بودن در فریاد نیست...




.


بیست رو ضربدر 777 بکن.



دوباره در 13 ضرب کن.



هرچی در اومد تو همونی!




.


با اشکی که از دوریت بر چهره دارم...



تو را تا صبح محشر دوست دارم...
 
 
 
نه چتر با خود داشتی...



نه روزنامه...



نه چمدان...



عاشقت شدم...



از کجا باید میدانستم مسافری؟؟؟




.

دلخوش از آنیم که حج می رویم / غافل از آنیم که کج میرویم / کعبه به دیدار خدا می رویم/ او که همین

جاست کجا میرویم/ حج به خدا جز به دل پاک نیست ؟/ شستن غم از دل غمناک نیست ؟/ دین که به

تسبیح و سر و ریش نیست / هر که علی گفت که درویش نیست / صبح به صبح در پی مکر و فریب /

شب همه شب ناله و امن یجب...




.


اگه سراب دیدید ، تظاهر کنید که ازش آب میخورید و سیراب رد میشید.



نزارید به دروغش افتخار کنه




.


زندگی رو از شیشه ی جلو نگاه کن ، نه از آیینه ی عقب . . .



آخرین حرف دلم : عشق هرگز نمیمیرد مگر اینکه عشاق بی وفا باشند.,.


.
 

به خیال کدامین آرزو ، صفای با تو بودن را از ما گرفتی ای بی وفا


.
 
 

مقصود دلم مهر و وفا بود چنین گشت - گر مقصود دلم جور و جفا بود چه می شد.,.??
 
 

.
 
 

با دل عاشق بد نکن ای آدم نامهربون

سنگدل و بی وفا نشو ، یه دل داری اینم نشون
 
 
 
.
 
 

ﻫـﺰار ﺗﺎ وﻋﺪه دادی ﻧﻴﻮﻣﺪی ﻣﺎ رو ﻛﺎﺷﺘﻲ


‫اﻳﻦ دل ﻣـﻬﺮﺑﻮﻧﻮ ﭼـﺸﻢ اﻧـﺘـﻈـﺎر ﮔﺬاﺷﺘﻲ


‫ﺑـﺮای ﺑـﻲوﻓـﺎﻳـﻲ ﻫـﺰار ﺑـﻬـﻮﻧﻪ داری


‫ﻫﺰار و ﻳﻚ ﺷﻜﺎﻳﺖ از اﻳﻦ زﻣﻮﻧﻪ داری
 
 
 
.
 
 

سلام ای بی وفای بی مرووت-سلام ای ساز گیتار محبت

سلام کردم نگی تو بی وفائی-وگرنه ما که عاشقیم بی مرووت
 
 
 
.
 
 

دیدی ای دل که غم عشق دگر باره چه کرد ؟


چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد
 
 
 
 
.
 
 
عزیز دلم جدائی مکن 


جهان کوچکیست ، بی وفائی مکن


ببخش عاشقت را و منت گذار
 
 
 
.
 
 
 
همه رفتند از این خانه ولی غصه نرفت ،


این یار قدیمی چه وفایــی دارد

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 17 آذر 1391برچسب:اس ام اس ,جدید,اس ام اس جدید,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس عاشقانه جدید,عاشقانه,عاشقانه جدید, | 13:59 | نویسنده : فرهود بردبار |