طنز و جک

 

از ایستگاه مترو صادقیه تا ایستگاه علم و صنعت رو مغز رفیقم کار کردم که یه کاری و برام انجام بده
تا راضی شد یه دختر سیریش فال فروشی اومد , رفيقم فال خريد , تا فال و خوند گفت " مسعود بی خیال , من که از اولش گفتم انجام نمی دم " 
و پا شد رفت , فال و ورداشتم دیدم توش نوشته 
" پیشنهادی به شما می شود از طرف یک گرگ دوست نما , شخصی با قامت بلند 
چشمان درشت , مژه های فر , اصلا نپذیرید که تمامش ضرر است "
فقط مونده بود حافظ تو فال یه نامی هم از مسعود ببره ...

فرستنده : ma3oudjj
********************
غضنفر داشته چای داغ میخورده بهش میگن چی کار دای میکنی معدت میسوزه ؟میگه دست رو دلم نذارید که خونه میخوام از درون خودمو بکشم .تریپ عاشقانه داش غضی
****************
غضنفر داشته برای دوستش خاطره تعریف میکرده ..میگه من رفتم جنگل یهو دیدم سه تا شیر به طرفم حمله کردن !!!دوستش میگه یکم کمتر خالی ببند؟؟میگه خوب 2تا بودن.باز دوستش میگه کوتاه بیا ؟میگه 1دونه بود .باز دوستش با حالت تعجب بهش نیگا میکنه !!!غضنفر هم میگه بابا بیخیال فقط علف ها تکون خوردن حالا راحت شدی
 
**************************
بعضیا چشاشون سگ داره بعضیام مث من چشاشون خر داره طرفو نگاه میکنی انگار جفتک زدی بهش.
********************
با فامیلامون رفتم شمال اونا رفتن کنار اب منم رفتم بهشون ملحق بشم زنگ زدم میگم کجایید میگه اونجارو دیدی عکس ماه افتاده تو اب ما دقیقا جلوشیم
0_o
 
********************
الان داشتم با دختره بحث میکردم سر اینکه چرا دخترا نمیتونن
بیان استادیوم یه جوابی دادم بهش دهنش بسته شد .
گفتم : یکی از دلایلی که دخترا رو استادیوم راه نمیدن اینه که حساب
کن تو لیگ چنتا بازیه؟ سر همه بازیا ندونی چی بپوشی! سخته !!!
خداییش تا حالا اینجوری قانع نشده بود =))
*********************
اوﻧﯽ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ "ﻋﺸﻘﻢ " ﺗﻮ ﮔﻮﺷﯿﺖ ﺳﯿﻮ
ﮐﺮﺩﯼ
.
ﻣﺎ " ﻟﻮﺳﺘﺮ " ﺳﯿﻮ ﮐﺮﺩﯾﻢ،
ﺑﺲ ﮐﻪ ﺁﻭﯾﺰﻭﻥ ﺑﻮﺩ ...!!! ^__^
 
*********************
روزای فرد از صبح علی الطلوع استرس دارم
.
.
.
هر چی تلاش کردم بفهمم دلیلش چیه نشد که نشد ولی فک کنم بخاطر اینه که باید شب آشغالارو بذارم دم در!!!!
***********************
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:طنز,اس ام اس, جک ,جدید, | 17:47 | نویسنده : فرهود بردبار |